W Urzędzie Gminy Konopiska ewidentnie brakuje urzędników. Tym razem Wójt Konopisk poszukuje podinspektora ds. zarządzania kryzysowego i oc.
Warunki pracy: pełny etat, miejsce pracy Urząd Gminy Konopiska ul. Lipowa 5 , pierwsza umowa na okres próbny, dobowy wymiar czasu pracy – 8 godz. tygodniowy wymiar czasu pracy – 40 godz., wynagrodzenie za pracę wypłacane raz w miesiącu do 28 – go każdego miesiąca na wskazane konto bankowe.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
c) biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu Open Office,
d) biegła znajomość zagadnień z zakresu spraw obronnych, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej,archiwum zakładowego,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
f) dobra znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o samorządzie gminnym, KPA, o powszechnym obowiązku obrony RP, o zarządzaniu kryzysowym.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w administracji samorządowej na podobnym stanowisku
b) minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku,
c) poświadczenie bezpieczeństwa
d) Preferowane wykształcenie o specjalności bezpieczeństwa państwa, archiwistyki,
e) sumienność, dokładność i systematyczność,
f) umiejętność pracy pod presją czasu.
g) prawo jazdy kat. B
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) z zakresu spraw wojskowych:
– prowadzenie rejestracji i kwalifikacji wojskowej
2) z zakresu ładu, porządku publicznego i bezpieczeństwa
– współdziałanie z organami, instytucjami, stowarzyszeniami w zakresie ładu, porządku publicznego i bezpieczeństwa przeciwpożarowego
– analiza potrzeb jednostek OSP w zakresie zapewnienia gotowości bojowej
3) z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi
– prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
4) z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej
– opracowanie i aktualizacja planów i programów szkoleń obronnych oraz w zakresie obrony cywilnej
– opracowywanie i aktualizacja planu operacyjnego i planu obrony cywilnej
– kierowanie oraz koordynowanie przygotowań do realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej
– opracowywanie dokumentacji dotyczącej Stałego Dyżuru i Akcji Kurierskiej
– opracowywanie sprawozdań, meldunków i informacji dot. spraw obronnych i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego
5) z zakresu zarządzania kryzysowego
– opracowanie i aktualizacja planu zarządzania kryzysowego
– koordynowanie i dokumentowanie pracy gminnego zespołu zarządzania kryzysowego
Wymagane dokumenty należy złożyć do Urzędu Gminy Konopiska do dnia 15 listopada 2016r. do godz. 14:00.
6) w zakresie prowadzenia archiwum:
– prowadzenie archiwum Urzędu
– współpraca z Archiwum Państwowym
– inne czynności wynikające ze szczegółowego zakresu czynności,
4. Wymagane dokumenty:
życiorys (cv),
list motywacyjny,
dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
kwestionariusz osobowy,
inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje,
udokumentowanie stażu pracy,
oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku.
Dokumenty należy złożyć od Urzędu Gminy Konopiska do 15 listopada do godz. 14:00.
a ten emeryt policjant?
Izolbu , przecież widać że to pod niego skrojone !
mhehehe
to ciekawe jak poprowadzi archiwum Urzędu.
Mam nadzieję, że nie tak jak Franz Mauer z kolegami w pierwszej części “Psów”.
zarządzanie kryzysowe to nie archiwum. ale jeśli dobrze typujemy to ciekawy jest zapis “z zakresu wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi”. Jak on to pogodzi?
Czyli przygotowania do wojny, rozruchów, krachu finansowego lub kataklizmu idą pełną parą. Może warto zaopatrzyć się w zapasy wody i żywności, oczyścić starą studnię, kupić generator prądotwórczy, zrobić mały zapas leków, baterii, zapałek i paliwa. Jak pieniądze stracą ważność i telefony zamilkną, tylko to co najbardziej potrzebne będzie stanowiło walutę i miało jakąś wartość. Zaorać stare ugory, posadzić choćby ziemniaki. Jak przyjdzie co do czego w lewiatanie zostaną tylko gołe ściany, a wciągu kilku miesięcy zacznie dochodzić do aktów kanibalizmu. Módlmy się o pokój i idealne rozwiązania dla wszystkich.
Kamil pkt 6 zakresu obowiązków obejmuje archiwum
Jak na podinspektora strasznie wygórowane kwalifikacje może chociaż inspektor widełki wyższe i ogólnie brzmi dobrze ale jak już jest kandydat to widocznie niewiele chce zarabiać
im niższe stanowisko tym większe wymagania :) w końcu ktoś musi się znać na robocie i zap…..
na kierownicze stanowiska przyjmowani są kolesie nie muszą się na niczym znać tylko brać kasę :)
a jak coś będzie spie…..ne to kto beknie oczywiście nie ten kto decydował tylko ten kto prowadził sprawę czyli ten pracownik na dole drabinki – uroki pracy w urzędzie na niższych szczeblach
wojt tez sie nie musi na niczym znac :D
I się nie zna , taki tam cienias pilnuje stołka i kaski na koncie nic więcej nie potrafi WSTYD!!!!!!!!!!!!
Dlaczego ten z hutek tu jeszcze nie zawitał.
On to zawita dopiero jakj będa rozmowy kwalifikacyjne !