Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe „MAXEN” Sp. z o.o. z Blachowni jako jedyne zgłosiło się do przetargu na modernizację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Konopiska. Gmina na ten cel chciała przeznaczyć 2 125 390 zł. Firma z Blachowni zaoferowała 2 078 700 zł i wygrała przetarg.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i
wybuduj” wraz z przeprowadzeniem pomiarów związanych z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy
Konopiska. Zakres modernizacji zakłada etapowanie i obejmuje wymianę 1252 opraw oraz dobudowę 196 opraw i wysięgników w ramach istniejącej infrastruktury oświetleniowej. Zmodernizowany system oświetleniowy ma przynieść oszczędności w zakresie zużycia energii elektrycznej oraz ograniczenia emisji szkodliwych substancji z tytułu zmniejszenia zużycia energii.
W ramach zadania przewiduje się następujące czynności:
1. Sporządzenie projektu modernizacji uwzględniającej dogęszczenie zgodnie z wymaganiami opisanymi poniżej.
2. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego który Wykonawca zobowiązany jest sporządzić w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie z załącznikiem nr 13 do SWZ.
3. Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
4. Dokonanie uzgodnień z TAURON Dystrybucja SA.
5. Demontaż i utylizacja 1252 kpl. istniejących opraw.
6. Dostawa 1448 kpl. opraw LED wyposażonych w układy zasilania z programowalnym autonomicznym trybem redukcji 30% w godzinach 23.00-05.00.
7. Montaż 1448 kpl. opraw LED wraz z osprzętem elektrycznym.
8. Dostawa 196 wysięgników wraz z osprzętem mocującym.
9. Montaż 196 wysięgników.
10. Wymiana przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw na nowe.
11. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia.
12. Pomiar natężenia oświetlenia wnętrz na wyznaczonych punktach pomiarowych płaszczyzny roboczej.
13. Ujednolicenie oznaczenia i nazewnictwa szaf sterowniczych.
14. Ujednolicenie oznaczenia słupów z uwzględnieniem własności infrastruktury, w tym oznaczeniem numerycznym opraw z określeniem własności majątku.
15. Zaprojektowanie i zabudowanie optymalnego rozwiązania kompensacji mocy biernej z uwzględnieniem zmiennego profilu obciążenia opraw LED.
16. Synchronizacja zegarów astronomicznych sterujących automatyką.
17. Przedstawienie wyników analizy fotometrycznej wybranych opraw potwierdzających zgodność z normą PN-EN 13201 w wybranych lokalizacjach.
18. Sporządzenie map elektronicznych z usytuowaniem punktów świetlnych z wraz z ich opisem i dołączoną dokumentacją fotograficzną infrastruktury i otoczenia.
19. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej z przyporządkowaniem do szaf sterowniczych i numerów punktów poboru energii zgodnych z ich identyfikacją przez TAURON Dystrybucja SA.
PAWEŁ GĄSIORSKI
Do kiedy projekt? To będzie w SIWZ w BIP … Ale gdzie będą nowe latarnie ?