Baza GTV BUS jest na publicznym parkingu przy kościele!

Miały być nowoczesne busy, wykwalifikowany kierowcy, profesjonalna baza. A co jest? Emeryci, młodzi i Ukraińcy, którzy po gminie jeżdżą po GPSie, stare busy i baza, a właściwie parking przy kościele w Konopiskach. Miał racje Prezes PKS, GTV BUS nie ma bazy swoich autobusów w pobliżu i ma problem z kierowcami (są tanie posiłki z Ukrainy). Chyba nie tak to miało wyglądać?

Dołączam do ludzi, którzy jasno wypowiedzieli się w tej kwestii. MIESZKAŃCY CHCĄ MPK!

PAWEŁ GĄSIORSKI



Kategorie:

135 odpowiedzi na “Baza GTV BUS jest na publicznym parkingu przy kościele!”

  1. Firewall pisze:

    Gąsior czy ty widziałeś te busy od GTV. PKS na razie może takie w prospektach reklamowych oglądać. Autobusy stoją w Konopiskach (także te rezerwowe) aby w sytuacji kiedy jakiś się zepsuje można było od razu następny podstawić. To według ciebie gdzie one mają stać – w Częstochowie, Poraju czy Los Angeles? Parking by kościele jest parkingiem gminy i w ciągu dnia nie przeszkadza to nikomu bo autobusy są w trasie.

    55
    3
  2. pawlacz pisze:

    Lepszy PKS który nie przyjeżdza przez 4 godziny niż busik z klimatyzacją ktory jezdzi co pól godziny :)

    44
    5
  3. Paweł Nowak pisze:

    jaki przewoźnik taka baza i kierowcy

    6
    36
  4. Konopiska pisze:

    To juz lepszy ten GTV Bus z 50 siedzeniami niz Mpk z 26…

    24
    5
    • Paweł Nowak pisze:

      mpk dojedziesz do czewy przesiądziesz się na tramwaj i jedziesz na tym samym bilecie matole

      6
      28
    • pik pisze:

      Brak szacunku Panie Pawle

      24
      0
    • Konopiska pisze:

      Po co sie przesiadać na tramwaj?

      7
      6
    • Konopiska pisze:

      Nie każdy ma taka potrzebe po prostu :) chyba ta strona jest po to aby wyrazic swoje zdanie…a jak ktoś ma odmienne to nie musi przeciez obrażać ?

      6
      3
    • wawa pisze:

      To już lepsze to MPK z prawie dwukrotnie tańszym biletem na pełną sieć…

      0
      9
    • Konopiska pisze:

      Co z tego ze tanszy bilet jak kazdy kupuje go u kierowcy przez co autobusy spozniaja sie po 15 minut I trzeba cala droge stac …

      4
      0
    • Konopiska pisze:

      Zreszta Wawa chyba chociazby z czystej ciekawości wypadaloby zobaczyć jak sobie poradzi GTV z dojazdem do Focha I dopiero jak bedzie zle wysnuwac dalsze wnioski.W obecnym momencie MPK rowniez sie nie popisalo wysylajac w godzinach szczytu I to na przesiadke te 26 siedzeniowe autobusy zamiast przegubow. Dzieci na 8.00 nie mogly sie pomiescic a koniec koncow jechaly upchane jak sardynki lub z nosem przy szybie. To chyba nie jest komfort jazdy

      12
      0
    • Stop bezczelności pisze:

      Panie Pawle brak kultury wyszedl. No ale coz jakie wzorce pan ma tak pan sie zachowuje:)

      18
      1
    • wawa pisze:

      MPK w Cz-wie nie popisało się, bo… nie musiało. Pisałem już tu wcześniej, że między bajki można włożyć info o skomunikowaniu i dostosowaniu się komunikacji miejskiej z prywatnym przewoźnikiem. Nawet gdyby tak było, w co wątpię, nastąpiła by korekta rozkładu jazdy MPK!
      Dlatego brak „przegubów”.
      Wiem jak wyglądają centra przesiadkowe w Poznaniu, Krakowie czy Wa-wie, no więc niech nikt mi tu ciemnoty nie wciska. Plan był prosty, dowieźć do Dźbowa, a potem radźcie sobie sami.
      A co do oceny GTV, to za wcześnie na wnioski… dopiero po sezonie zimowym.

      4
      6
    • Marecki pisze:

      Do Konopiska
      Nawet jak jest biletomat w autobusie to Wy kupujecie bilet u kierowcy. Jakby MPK jeździło w gminie Konopiska to by pewnie było wiecznie opóźnione….
      MPK nie współpracuje z gminą Konopiska i puszcza taki tabor jaki im odpowiada

      Do Wawa
      Masz rację plan był żeby gtv dowiozło ludzi do Wąsosza/Dźbowa, a dalej radzcie sobie sami.
      Jeszcze pretensje że on/ona wsiada i nie ma gdzie usiąść tylko musi stać. I to stanie w drzwiach albo na samym przodzie autobusu.

      0
      8
    • Konopiska pisze:

      Marecki a gdzie mam stanąć jak tylko przy drzwiach jest miejsce???? widziales ile osob tam jedzie? Nie ma czym oddychac a ty o wyborze miejsca mowisz…kazdy chce dotrzec wiec staje, gdzie sie da co do biletow to owszem Konopiska kupuja je u kierowcy ale nie tylko Konopiska aczkolwiek Czestochowianie tez I rano nawet nie da sie dopchnac do biletomatu wiec wiesz..

      9
      2
    • Marecki pisze:

      Do Konopiska
      Dzisiaj rano jechałem 23, przesiadaliście się z busa. W 23 mało ludzi a wy koło kierowcy stoicie,albo przy drzwiach. Jakby tam tylko miejsce było.

      4
      0
    • Konopiska pisze:

      Marecki to trzeba grzecznie uwagę zwrócić a nie w internecie wylewać żale. Zresztą ,,rano” to ktora godzina?

      1
      2
    • Marecki pisze:

      Do Konopiska
      Rano 8:10 autobus linii 23 :-)
      A co do taboru to MPK by musiało zmieniać rozkład jazdy żeby puścić przeguby,a są to autobusy wysokopodłogowe, a w rozkładzie masz niskopodłogowe. Mpk nie ma aż tyle przegubów. Inne linie też są oblegane i tam puszczają przeguby. A skąd mpk miało wiedzieć że PKS zrezygnuje z dnia na dzień i busy pojadą tylko do Dźbowa?

      3
      0
    • Konopiska pisze:

      Marecki ja tym 8.10 nie jezdze chodzilo mi o ten okolo 7.12 23 (moge sie mylic z godzina wiec sory ) aczkolwiek to ten co sie przesiadamy ze 101 z godziny 7.00 w Konopiskach ☺ to w tym jest niezliczona ilosc ludzi. Właśnie wiem ze mpk ma teraz malo przegubow ale w gminie twierdzili że to zalatwia żeby puszczali na przesiadkę I wlasnie o to mi chodziło

      3
      0
    • Marecki pisze:

      Do Konopiska

      Tym 7:12 jeździ dużo ludzi.Nawet jak PKS jeździł do Cz-wy to tymi rannymi kursami 23,33 jeździło dużo ludzi.To gmina Konopiska nie dogadała się z Mpk żeby w godzinach szczytu puścili przeguby na 23 czy 33. W rozkładzie są to autobusy niskopodłogowe wiec Mpk takich za dużo nie ma jeśli chodzi o przeguby. I musieliby zmieniać rozkład, a rozkład był zmieniany na prośby mieszkańców Częstochowy :-)
      Może już nie długo nie będziecie musieli się przesiadać na Mpk w Dźbowie i spokojnie pojedziecie do Focha.

      3
      0
    • Konopiska pisze:

      Dlatego Marecki tak jak pisze caly czas nie ma sensu na razie pisac o nowych przewoznikach zobaczymy najpierw jak bedzie wygladac dowoz do Focha ☺!

      0
      1
  5. # pisze:

    Za kogo Ty się uważasz!? Wszystkie rozumy zjadłeś? Emeryt, Ukrainiec lub młody człowiek wg Ciebie nie może być profesjonalnym kierowcą!? Przypominam, że każdy z tych ludzi musi posiadać szereg uprawnień i badań by móc prowadzić autobusy.

    Pewnie Pan redaktor chciałby by autobusy prowadził Kubica na zmianę z Tomkiem Kucharem, a moze Stig… wtedy byłoby super… hahaha

    Żałosny poziom doszukiwania się dziury w całym!

    49
    6
  6. Paweł Nowak pisze:

    czy 19 latek jest dobrym kierowcą ? czy 70 latek będzie dbał o bezpieczeństwo tak samo jak 30 lat młodszy kierowca ?

    4
    23
  7. Trelemorele pisze:

    A jechal Pan chociaż tym busem żeby się wypowiadać? Nawet nie jest Pan mieszkańcem gminy,żeby te busy przeszkadzały Panu na parkingu GMINNYM ;) o niebo lepiej funkcjonują niż Pana ukochany PKS ;)

    35
    4
  8. Marecki pisze:

    Ta chcecie mpk to wtedy będą opóźnienia po pół godziny bo będziecie kupować bilety u kierowcy…. Do tej pory się nie nauczyliście że kupuję się bilet wcześniej, a nawet w biletomacie w autobusie. Jesteście 100 lat za murzynami

    19
    4
  9. pik pisze:

    Kto nocą chodzi po parkingu? by na rano newsa zrobić foty?
    Złodziej, albo ktoś kto ma coś na sumieniu.
    Panie G daruj już sobie Pan… Żałosne.
    Autobusy czyste, kierowcy Ci z Ukrainy bardzo kulturalni, nie ma problemu wjazdu do pojazdu z wózkiem dziecięcym, niska podłoga.
    A co było? PKS niepewny kurs, kierowcy nawet ci po 40tce nie zawsze mili, no i autosany tylko 4 wysokie stopnie do wejścia takie niby nic, bez wózka oczywiście.

    35
    2
    • Wyborca pisze:

      Pisał to ja pracownik firmy hehehe

      5
      13
    • Tiks24 pisze:

      Tak jak pisałem miesiąc wcześnie – gtv sie dociera. Porównanie pks z gtv to jak malucha z mercedesem. Az milo patrzec z jaka częstotliwością smigaja. Co do taboru? Idealne na Gminę. Poranne kursy oczywiscie duze autobusy. Tak trzymać i nie sluchac sfrustrowanych redaktorzyn. Pozdrawiam

      27
      2
    • wawa pisze:

      Tiks24,to jedna z najdroższych komunikacji z jaką się spotkałem… mam na myśli 13,5km, jakie dzieli Konopiska z Cz-wą.

      2
      11
    • Tiks24 pisze:

      Wawa- pokaz mi pks z klima, kursy w szczycie co 20 min. w Konopiskach ?za cos placimy. Idac z Wygody do Konopisk o 17.00 mijaja mnie 3 w obie strony. Za możliwość płynnego przemieszczania się w ludzkich warunkach trzeba zalacic na całym świecie. Pozdrawiam

      7
      3
    • wawa pisze:

      Tiks, a czy ja jestem zwolennikiem PKS, absolutnie nie. Jestem za zintegrowanym systemem komunikacji. Tak jest w Poznaniu, Krakowie, Warszawie i wielu innych miastach.
      A co do płynnego przemieszczania, poczekajmy aż GTV będzie dojeżdżać do Focha… i oceniajmy po sezonie zimowym.
      A 140zł za bilet miesięczny do Focha?… dla porównania bilet aglomeracyjny w Krakowie (i okolice) to tylko 144zł…o innych miastach wolę nie wspominać:)

      1
      10
    • Konopiska pisze:

      Prawda jest taka że gdyby zawsze ten bus czkekal na pasazerow a nie jak niekiedy odjezdzal bez nich to nie byloby az tak zle…

      4
      5
    • Konopiska pisze:

      Ale tak jak mowie trzeba zobaczyc jak bedzie to funkcjonowalo do Focha potem dopiero pisac o mpk

      2
      5
    • Tiks24 pisze:

      Wawa, 140 placi syn za miesiac w duzym mieście, w Konopiskach za 144 będziesz mial Gminę i dojazd do miasta. 240 kosztuje kumpla calomiesieczny dojazd z miasta do pracy swoim autem . Tu masz jeszcze weekendy i możliwość np. Dojechac z Wasosza do Konopisk, zrobic zakupy i w ciepelku wrócić. Nie upieram się – masz rację w wielu kwestiach. Ale?dla mnie zdziwienie wywołało pytanie”czemu siedzenia są naprzeciwko “? Bo tak jest ku….wa np. w metrze w NY?

      3
      1
  10. Paweł Nowak pisze:

    zastanawiające jest to że jak się pojawia temat tej firmy z ozimka to od razu pojawiają się ludzi którzy próbują jej bronić

    6
    16
    • ortografia pisze:

      1. Pan jest mało kulturalny zwracając się w swojej wypowiedzi powyżej per matole.
      2. Panie Pawle pisze się ludzie, nie ludzi,
      Bronię tylko kultury i ortografii.
      Dobrego dnia.

      17
      3
  11. Wyborca pisze:

    Ukraina dominuje w tej firmie. Czy za bazę przy kościele gmina dostaje jakąś kasę?

    3
    22
    • miłośnikpks pisze:

      1. Jak na Ukrainę to szybko sobie poradzili z paraliżem który miał mieć miejsce 21 marca. Jak popołudniu PKS kursy przez Hutki zawiesił. W nocy pozawieszali rozkłady rano jeździli wg rozkładu.
      PKS do dziś nie pozdejmował rozkładów jazdy np idziesz na Dźbów i dowiadujesz się że możesz jechać Pksem dalej do Hutek i Aleksandrii.
      Idziesz na dworzec PKS i czytasz sobie o której masz autobusy do Aleksandrii.
      Jeśli GTV BUS to Ukraina, to PKS to ZSSR:-)
      DLATEGO WIĘCEJ UKRAINY!!!!
      2. Parking przy UG jest płatny czy bezpłatny? Jak tam parkujesz – wyborco płacisz?
      Spokojnej soboty i mniej złości.

      13
      0
    • Marecki pisze:

      Do miłośnikpks
      Rozkład był zaklejony w Dźbowie, ale ktoś zerwał.
      O parkowaniu w Dźbowie nie wspomnę. Albo parkują pod simply market, albo na osiedlu.

      2
      2
    • miłośnikpks pisze:

      1. Jak nie jeżdża to po co wisi? Nie lepiej żeby PKS pościągał a nie wprowadzał ludzi w błąd?
      2. a na dworcu PKS dlaczego nie zdjęto? Możesz poczytać że do Aleksandrii jedzie autobus z PKS.
      3. pod simpli jest jakiś zakaz?

      4
      1
    • Lolek pisze:

      Panowie z Ukrainy wynajmują w Dźbowie mieszkania. To może któryś z nich jest kierowcą gtv?
      Rozkład PKS dalej sobie wisi na przystanku w Dźbowie,a tylko 3 pks-y z tego rozkładu kursują

      1
      0
  12. Z Hutek pisze:

    To prawda co piszą poprzednicy. Ja ze swojej strony mogę zaproponować artykuł co robi wójt po godzinach pracy. Mam liczne zdjęcia z opisem przebiegu jeśli jest Pan zainteresowany proszę o kontakt.

    7
    0
  13. Mix pisze:

    Wójt bełkot zrobił wielki interes dla gminy ! Lekką ręką wypłaca 160 tys. zł za dojazd do Dzbowa! I dlatego tak tutaj bronia się i opluwają gasioskiego! Po wyborach takiego dziadostwa nie będzie!

    4
    12
  14. Rewizor pisze:

    Jak przyjedzie inspekcja transportu to wójt i ta firma beknie za brak bazy przez przewoźnika! Jak najwięcej chcą się nachapac kasy!!!

    4
    11
    • Stop bezczelności pisze:

      To ich zawiadom i niech przyjedzie

      12
      2
    • miłośnikpks pisze:

      PKSy pod domami np w Rększowicach nie parkują?
      Przecież mają bazę w Cz-wie…
      Ludzie skąd to wasze myślenie.
      Wam z nienawiści i walki o stołki rozumy poodbierało!

      9
      1
  15. Pasażer pisze:

    Aha i tak jak gtv pojedzie na Focha to nie będzie to każdy kurs. A z tego co słyszałem MPK ma jeździć na Wąsosz do końca czerwca 2018r?

    6
    4
  16. obywatel pisze:

    Myślę ze GTV nie każdy kurs puści do Focha, raz że nie mają tyle klekotów , kierowców, a 3 najważniejsza sprawa chodzi o pieniądze…zostawi może kilka kursów w godzinach szczytu które pojadą na Focha i na tym koniec, tyle będziecie mieli z Waszego super przewoźnika z klimatyzacją który kursuje co 30 minut-nie jestem za PKS,za MPK , mam swój własny pojazd czyli parowóz

    3
    14
    • Tiks24 pisze:

      Moj Boże kochany. …?byle z daleka od takich ludzi. Wszystko jest zle. Ale kazdy mierzy swoją miarą. …

      10
      4
    • kasia pisze:

      dokładnie TIKS24 , tylko źle , ale , z drugiej strony , po co wszystkie kursy mają jechać na Focha ,z trzema , czy czterema osobami ,najważniejsze w godzinach rannych , żeby zdążyć do pracy , szkoły i powrotne w godzinach szczytu , gdzie najwięcej wraca ze szkoły i pracy

      6
      7
    • Jarek.K pisze:

      Jak mają tabor i kierowców to puszczą do Focha. A jak nie to pewnie co któryś kurs pojedzie na Focha tak jak 33 jeździ na Wąsosz

      5
      2
  17. kasia pisze:

    panie Gąsior , jak nie alkoholicy w Konopiskach , to teraz ,ze autobusy GTV stoja na parkingu koło Kościoła , a gdzi mają stać , na zajezdni PKS , popsute i nie jeżdżące , tam ponoć pod płotem 60 stoi , na które nie ma kasy na naprawę i na opłacenie i z nich powykręcane części na lakowanie tych co się jeszcze kręcą . i niech pan nie przesadza .z tymi ukraińcami jeżdżą i kierowcy z PKS ci mądrzy co odeszli z firmy , która co wypłaty nie daje od lipca zeszłego roku w terminie , a tu firma w terminie wypłaca , ZUS opłacony , tam długu PKS ma około 6 milionów , przecież PAN prezes mówił , juz nie bedzie utrzymywał gmin i dokładał do kursów ,a tu teraz widać kto kogo utrzymywał . ciekawe jak teraz Blachownia odejdzie , KONIEC pks pewnie juz niedługo . Wiec może pan niech już nie przesadza z tą komunikacja , ze taka zła , ale chyba pan dla PKS pracuje i tak pisze .pisałam powinien pan CV złożyć do wyborczej , pan by tam świetnie pasował

    10
    6
    • obywatel pisze:

      ,,Ponoć ”to niesprawdzona informacja jest!…. ciekaw jestem czy pełne składki odprowadzają czy najniższa krajowa reszte pod stół…..Sami widzicie ile osób PKs woził osób w godzinach mniej uczęszczanych, a taki PKS nie palił 8 litrów tylko z 15 lir, a może nawet i więcej, Ma racje prezes koniec dokładania , większości prywaciarzy nie bawią się w kursowaniu po dziurach gdzie nie mają zysku,Ciekaw jestem jak by PKS chciał tyle co ta firma , to czy gmina by się na to zgoodziła, ..?

      6
      7
    • Tiks24 pisze:

      Obywatel – nie wiem kim jestes i nie chcę wiedzieć. Widzę, że ewidentnie ryjesz pod górkę wszystkim inicjatywom bwz wzgledu na czas realizacji jak i efekty. Po prostu taki charakter widocznie…wszystko jest zle. Przykro zyc wsrod takich ludzi. Wiem ze moze i drogo i ze to kasa mieszkancow Gminy, ale powiedz- naprawdę podobal ci się ten smierdzacy pks co 4 godziny?!?! W porownaniu z tym co mamy teraz?!?!..mamy z wozkami, starsze osoby na zakupy, nawet młodzież robi wypady popezez 23 do Galerii i spowrotem….człowieku, skąd tyle zawiści? !

      6
      8
    • Konopiska pisze:

      Tiks24 ale piszesz tak jakbyśmy sie mieli przesiadać caly czas. Z tego jak informuja po 20 bedziemy jezdzić do Focha.

      6
      1
    • Konopiska pisze:

      Już na 1 bilet tylko Gtv chyba ze ktos jedzie dalej to wtedy kupuje następny

      5
      1
    • p pisze:

      Kasia czemu tak tej firmie zle życzysz?? Po co tyle zawiści niech sobie jeżdzą na Konopiskach i tak juz nie to co ci przeszkadza

      3
      2
  18. Wyborca pisze:

    Nie ma nic lepszego jak gtv jeździ co pul godziny miła i szybko obsługa i będzie dojeżdżać do fosza na pewno lepsze niż PKS i MPK

    16
    6
  19. kum pisze:

    Jakby PKS dostał taką kase jaką wójt bełkot płaci prywatnemu, to byśmy co parę minut autobusy a nie stare busiki mieli do centrum Częstochowy. Wielkie matactwo , nikt nie wie o co chodzi , a jak nie wiemy to pewnie o kase chodzi. Konopiska czas obudzić się !!!

    6
    12
  20. Pasażer pisze:

    GTV bus kasuje gminę 160 tys. zł/ miesiąc! Kosmos w porównaniu z opłatami PKS! PKS nawet za cały rok nie otrzymywał takich pieniędzy z gminy! Takie dziadostwo ,że buski stają na trasie bo nie ma paliwa w baku! Wójt bełkot powinien za ten transport odpowiadać przed mieszkańcami! To co jest obecnie w gminie to dojenie kasy ! Ludzie obudźcie się i takiego trzeba przegonić z gminy!

    4
    10
  21. Student pisze:

    ,160 tys.zl za miesiąc to jest tylko opłata do Dżbowa! PKS woził nas do Częstochowy.

    5
    6
  22. Podatnik pisze:

    Żądamy kontroli pojazdów firmy bus przez Inspekcje Transportu Samochodowego! Wójt powinien to zlecić bo wydaje nasze pieniadze firmie o której słyszymy wiele nieprawidłowości! Chyba ,że wójtowi jest to na rękę!

    5
    8
    • Stop bezczelności pisze:

      Smialo:)

      6
      2
    • Kierowca autobusu pisze:

      Ty od stopu bezczelności powiedz temu wójtowi aby zlecil przeprowadzenie kontroli Inspekcji Transportu Samochodowego! Niech zobaczy co się dzieje, jakie są nieprawidłowości!

      1
      6
    • pks pisze:

      A jakie to są te nieprawidłowości o których “słyszymy”? :-):-)

      7
      0
    • Stop bezczelności pisze:

      Nie podszywc sie!! Niech zleci cwaniak z marszalkowskiego.

      4
      1
  23. Przejeżdżam przez Konopiska pisze:

    Mpk jak na razie nie ma kierowców żeby wysyłać ich na nowe kursy nie koniecznie do Gminny Konopiska o nowych autobusach też możecie zapomnieć bo ten tabor ma jeździć tylko po Częstochowie gmina Olsztyn i Poczesna też ich nie mają.Z gtv nigdy nie jechałem więc nie będę się wypowiadał na temat kierowców i taboru ale widzę jaką mają częstotliwość to można pozazdrościć Konopiska to w końcu tylko wieś a nawet na obrzeżach Częstochowy nie ma takiej częstotliwości .w tym roku są wybory i Częstochowa będzie martwić się o swoich wyborców a nie o konopiska

    10
    2
    • Marecki pisze:

      Do Przejezdzalem przez Konopiska
      MPK nie ma taboru żeby obsłużyć kolejną gminę.
      O ile dobrze pamiętam to przed wyborami obecny wójt gminy Konopiska obiecał im MPK. Robił sobie zdjęcia przy autobusie

      4
      2
    • Przejeżdżam przez Konopiska pisze:

      Ja tylko stwierdzam fakty a to czy wójtem Konopisk będzie Pan x czy y mało mnie obchodzi bo nie mieszkam w gminie Konopiska u mnie jest bus co parę godzin na który muszę iść 2 km a wy ludzie narzekacie

      3
      0
    • p pisze:

      To nie ten wójt robił zdj z mpk tylko inny kandydat

      4
      0
  24. Waga pisze:

    Jak może być dobrze z tym przejazdem do miasta przez GTV bus jak przewodniczący rady nim nie jeździ tylko innymi autobusami do Częstochowy. Wielkie kłamstwo w wykonaniu wójta i przewodniczącego rady! Dlaczego on sam rezygnuje z jazdy tymi wspaniałymi GTV busami??????

    8
    3
  25. Adi pisze:

    Już nie długo gtv będzie obsługiwało gminę Blachownia. Pewnie jak autobus wyleci z kursu to będzie trzeba czekać na następny?

    5
    3
  26. Starczos pisze:

    Wreszcie wróciła normalność.PKS nie dbał o pasażerów.Tyle pism ile ludzie pisali o powrót przejazdu do Dzbowa -przychodnia,poczta,szkoła.Nie raczono nawet odpisać.Obecnie :tańsze bilety,zwiekszona liczba kursów,komfort jazdy,sympatyczni kierowcy.Za czym tu tęsknić!?

    9
    7
    • Konopiska pisze:

      Może za niedlugo bedzie komfort ale na razie ludzie sie póki co nie mogą w MPK pomieścić a GTV bus czasem odjedzie jak sie mpk spózni I trzeba pol lub godzine czekac na nastepny ? wiec czekamy na Focha

      3
      4
    • Prawda oswiecona pisze:

      Uzytkowniku Konopiska robisz problem z czekania 30 minut? Ja przez 12 lat jeździłem PKS i na dworcu nie raz czekałem 4 godziny jak się 5 minut spóźniłem. PKS to dno.

      10
      6
    • Edwin pisze:

      Mpk w godzinach szczytu zawsze się spoźnia. Teraz dolicz kupowanie biletów u kierowcy i już masz opóźnienie. Ja już bym wolał poczekać 30 minut niż tak jak napisał “Prawda oswiecona” 4h ;-)

      6
      1
    • Konopiska pisze:

      Nie rozumiem ludzi ktorzy rozpamietuja sie jak bylo w pks. Bylo minelo teraz jest nowy przewoznik nie ma co rozpisywac sie o starym.Tak naprawde jest tak ze z pol godziny tak naprawdę robi sie godzina poniewaz nawet jak bus jest podstawiony to czeka na nastepny spozniony kurs… dlaczego ludzie musza czekac godzine a kierowca z GTV nie moze 5 minut bo tylko tyle byl kiedys spozniony kurs 33. Slyszalam ze kiedys byla fajna sytuacja bo jak odjechal wczesniejszy GTV to ludzie zadzwonili I podstawili nastepny I ludzie pojechali wczesniej. Ale tak jak caly czas mowie wszystko to jest spowodowane przez niepotrzebne przesiadki jak GTV ruszy do Focha to wszystko sie najprawdopodobniej unormuje. Pytanie tylko czy wszystkie kursy tam pojada bo wyzej ktos juz pisal ze nie … I nie wiem czy to prawda. Mam nadzieje ze to nieprawda bo tak naprawde cale niezadowolenie jest przez te przesiadki wlasnie. Co idzie zauwazyc od razu to fakt ze w bardzo dobrym stanie sa autobusy te duze bardzo mi sie podobaja mogliby na godzine 15.17 dac bo duzo ludzi jezdzi ☺

      6
      1
    • p pisze:

      Serio? Dzbów chciał pks-u? Przecież mają mpk

      3
      1
    • Jarekk pisze:

      Do P
      Pewnie chodziło o żeby PKS jeździł przez Dźbów? Bo jeździł objazdem przez Kawodrze

      3
      0
  27. wawa pisze:

    „Zgodnie z zapewnieniami przewoźnika nad całością ruchu będzie czuwał dyżurny ruchu w godzinach od 4.00 do 21.00. Ponadto każdy z autokarów jest wyposażony w system nawigacji satelitarnej, który umożliwia sprawność zarządzania taborem oraz koordynację przesiadek”

    No więc jaki problem z przesiadkami? Od tego jest dyżurny ruchu.

    5
    2
  28. wawa pisze:

    Żaden wstyd, tu nikt nikomu łaski nie robi. Więcej asertywności.

    3
    2
    • pks pisze:

      W-wa ile miasto stołeczne rocznie wydaje na komunikację?

      1
      1
    • wawa pisze:

      „W-wa ile miasto stołeczne rocznie wydaje na komunikację?”

      W tym roku ponad 2,5 mld zł przy zaplanowanych wydatkach w budżecie na 17 mld. Wysoki koszt, ale jest to związane m.in. z bezpłatną komunikacją dla dzieci, młodzieży i ludzi starszych.
      Wszystkie ościenne gminy dofinansowują transport publiczny.
      A ile gmina Konopiska w ostatnich latach wydała na zbiorową komunikację publiczną? Dopiero teraz znajdują się na to środki? Ile wynosiło dofinansowanie PKS Cz-wa przez gminy korzystające z usług tego przewoźnika w poprzednich latach (nie interesuje mnie wykupowanie ulg)? Czy GTV będzie jeździł bez dopłat ?
      Komunikacja publiczna powinna być najtańsza, a jaka jest?… droższa od indywidualnej!
      I bez uwag w rodzaju „to trzeba jeździć swoim”, bo tak może się wrazić tylko prostak i kmiot.

      0
      4
  29. Auto kto pisze:

    Wójt płaci 160 tys.zl / miesiąc za beznadziejny tabor samochodowy i regularność kursowania! Totalną porażka ! Stare busy odnowione farbą i jazda w cały świat, bez koordynacji z MPK! A miało być tak dobrze ! Pewnie jest ale tylko dla wójta i przewodniczącego , który z i do Częstochowy jeździ innymi busami! Kłamstwo w biały dzień!!! Takich ludzi należy eliminować z zarządzania gminą!

    5
    8
    • pks pisze:

      Sprawdzałeś jakie to są roczniki?
      Czy tylko propagandę siejesz?
      Widziałeś f-rę na 160 tysiecy na swoje oczy?
      Jak widziałeś potwierdź i daj znać gdzie ją mogę zobaczyć:-)

      5
      3
    • Auto kto pisze:

      PKS widziałeś dowody rejestracyjne tych gratów, co po drodze się psują?
      Lakier wszystko zakryje!
      Nie myślałem że taki pusty jesteś , wójt to z kosmitami podpisał umowę na usługi transportowe czy z GTV bus za wiadoma kwotę! I przestań bronić tego nieudacznika , bo na maxa czyści gminna kasę!

      4
      6
    • janek pisze:

      Utrzymane są ale to stare haszple, PKS rocznikowo ma młodsze ale bardziej wyeksploatowane i niedoinwestowane
      sprintery do 2004 – 2006 czyli 12 -14 lat
      citaro pewnie 2002 – 2004 max czyli 14 – 16 lat
      a setra juz pewnie pełnoletnia ten model klepali do 2001 czyli 18 lat pewnie ma
      GTV zainwestował w Konopiska ze 250 – 300 tys, sprintery 50 -100 tys, citaro to 30 – 50 tys i setra podobnie.
      Sprzętem niema co sie zachwycać, to utrzymane staruszki

      5
      4
  30. pks pisze:

    To nieźle to MPK ma też ikarusy z 1982 roku i jeźdżą, a PKS Mercy z Bundeswery z 1989 roku i jeźdżą:-)

    4
    3
    • Hohopitan pisze:

      Najstarsze Ikarusy pochodzą z roku 1997 r. Tylko jeden Ikarus jest rocznikiem 1982. Ten najstarszy egzemplarz jest zostawiony na zabytek i sporadycznie wyjeżdża na trasę.

      Natomiast Mercedes-Benz O530 i Setra w GTV Bus to rocznik 2000. Te mniejsze Mercedesy to faktycznie rocznik 2003-2006.

      3
      0
    • p pisze:

      To co Ikarusy wolicie?

      3
      4
    • Jerry pisze:

      Zapewniam że średnia wieku wszystkich autobusów w PKS Częstochowa jest wyższa niż Gtv Duże autobusy z Gtv na ja po 20 lat

      0
      1
  31. ludek pisze:

    Wójt płaci 160 tyś. zł na miesiąc dla gtv bus, to jest że za dwa miesiace wożenia ludzi te złomy będą zapłacone, bo kosztowały ok. 300 tys. zł. Super interes robi przewoznik na który przyzwolenie dostał od wójta. A lud ciemny ma grzecznie wysłuchiwac co nieudacznik wyrabia!

    5
    7
    • pks pisze:

      Heheh były by spłacone gdyby
      1. same jeździły bez kierowców
      2. jeździły na powietrze
      Tak wtedy były by spłacone w 2 m-ce.
      Aha i najważniejsze:
      I były by spłacone gdyby przewoźnik dostawał po 180 tys miesiecznie.
      Pytam kolejny raz gdzie te faktury widzieliście za 180 tyś na miesiąc?
      Jak mi je pokażecie to uwierzę:-)

      8
      2
  32. pasazer pisze:

    PKS to ty jeszcze umiesz myslec? 180 tys. to duża kwota, sam wójt podał ci ze będzie kosztowac jazda gtv bus?
    Fakturę zobaczysz w maju, spoko aby ci oczy nie zbielały.

    1
    4
    • pks pisze:

      Czekam z utęsknieniem.
      Jak nie będzie 180 tyś co mam za wygraną?
      Dobre piwo:-)?

      2
      2
    • Pasażer pisze:

      Piwo zimne to dobry smak, chętnie wypiję, bo kwota 180 tys. podana została przez ciebie!

      3
      1
  33. p pisze:

    W godzinach szczytu lepsze byłyby te duże autobusy niż małe busiki

    5
    0
  34. pks pisze:

    Na marginesie. W sobotę w PKSie nie było już żadnego dyżurnego ruchu, ani dyspozytora. Nie było też kilku kierowców. Była totalna samowolka. Kierowcy jeździli na trasy za dwóch. Bez komentarza pozostawiam.

    5
    3
  35. pks pisze:

    Tak tylko teraz wielka krytyka GTV gdyby nie GTV to co?

    4
    3
    • Konopiska pisze:

      No bo patrz naprawde mogliby dac na kurs szkolny poranny do Aleksandrii ten duzy autobus a nie busik bo ludzie sie pomiescic nie moga

      3
      0
  36. jan pisze:

    Blachownia rezygnuje z PKSu i będzie GTV . Ciekawie kiedy ogłoszą upadłosc

    3
    2
  37. pks pisze:

    Będzie dalej MPK do Łojek.

    2
    1
  38. obywatel pisze:

    Czekamy az będzie pewna informacja ile GTV dostanie od gminy Konopiska. Ja myślę ze PKS będzie nadal jeździł Gmina Konopiska i Blachownia to nie koniec świata, są jeszcze inne rejony gdzie PKS może powalczyć,

    2
    4
  39. wozak pisze:

    Wójt zniszczył komunikację a teraz gtv bus bardzo bardzo duże pieniądze wyciaga z gminy na dowóz ludzi do Dzbowa. Wójta ludzie powinni na taczce jak najszybciej wywiesc z gminy. z niego to zaden gospodarz tylko krzykacz i żądny duzej kasy dla siebie. Wielka pomyłka wyborcza.

    8
    5
    • janek pisze:

      A ja bym tak go nie krytykował. Może nie jest mistrz ekonomi, ale jednak widzi co się dzieje i z kim się idzie dogadać, a kto tego nie chce. PKS ma odcięte telefony, brakuje na wypłaty, brakuje paliwa…. a tym czasem dwóch tak dwóch kierowników siedzi na dyspozytorni i próbuje zrozumieć co się dzieje, ich dzisiejsza dniówka to nie 200, 300 czy 400 a nawet 500 złoty tylko więcej. Napewno chcielibyście żeby tak były wydawane wasze pieniądze i sponsorować rozpasaną administrację PKS. GTV po prostu chce mieć zapewnione stałe źródło dochodu i to z punktu widzenia ekonomicznego jest zrozumiałe, transport nie jest ławy, wszelkie koszty rosną szczególnie te pracownicze a bilety stoją w miejscu i bez dofinansowania z samych biletów tylko busiarze dają radę. GTV trzeba dać chwile, aż się rozkręci i potem oceniać, widać że mają pro pasażerskie podejście, nawet jak im wszystko nie wychodzi. PKS w obecnej sytuacji i tak by nam komunikacji nie zapewnił, mimo cięcia kolejnych kursów dalej brakuje ludzi do pracy. Tak więc nie zrażać na stracie gościa który coś chce zrobić na poziomie. To ile dopłaca gmina do komunikacji dopiero da się ocenić po jakimś czasie jak będą dane ze sprzedaży biletów i wtedy można oceniać.

      6
      1
  40. Daro pisze:

    Ja jestem ciekaw kiedy dojdzie w Dźbowie do tragedii?
    Wysiadacie że 23 i biegiem przez ulicę, a parę metrów dalej są pasy. Nawet nie patrzycie czyli cos jedzie. Tylko sprint zza autobusu.

    4
    0
  41. rozważny pisze:

    Busiarze dają radę , zgoda. Nasz wspaniłomyslny nieudacznik daje firmie za dowóz do Dźbowa 160 tys. zł, czy to czasem nie jest zbędne napychanie kasy.

    3
    0
    • janek pisze:

      A ile kasy wpływa z biletów do gminnej kasy?

      1
      2
    • kasa pisze:

      Te 160 tys to już chyba mit w gminie Konopiska….
      Widziałeś tą fakturę? na 160 tysiecy?

      3
      0
    • janek pisze:

      A nawet jakby to było 160 tys. To tera policz kierowcy z 10 kazdy kosztuje z zusami i podatkami ze 6000 tys to daje 60 tys, wacha ze 30 -35 tys to juz masz ze 100 tys. Teraz dolicz podatki, ubezpieczenia, wynajem lokalu, dyspozytara, utrzymanie samochodów, naprawy, oplaty jednorazowe i szereg innych oplat. Sam podatek od autobusu to 2tysie i wcale jakis wielki majątek nie zostaję. Przecież gość nie przyszedł tu w ramach prac społecznych tylko jednak coś zarobić. A z tego co wiemy ilu było chętnych na komunikacje w Konopiskach????

      3
      4
    • Paweł Nowak pisze:

      ci z Ukrainy to mają po 2 tysiące, a kierowców jest sześciu. Czyli z 60 tysięcy robi się 15 tysięcy, bo Polacy więcej zarabiają. Do tego ZUSy podatki to drugie tyle. Wacha jak piszesz i inne koszty, na czysto właściciel ma ze 100000zł.

      4
      4
    • kasa pisze:

      Nowak jakbyś był mądry to załóż se firmę kup autobusy, kasy znajdź ukraińców, zapłać im hotel i dawaj po 2 tys jak uwazasz ze za tyle robią.
      A potem klupnij się w czoło:-) i 100 000 masz :-)

      5
      2
  42. Wania pisze:

    Tu nie nierwujsa, kasa budu w maju!

    1
    4
  43. Antek pisze:

    Ktoś już się ładnie uśmiechnął bo Inspekcja Transportu Drogowego zatrzymała zielonego busa linia 102 na Dźbowie.

    5
    0
  44. Antek pisze:

    Nie wiem kto, ale wiem że ich zatrzymali na przystanku w Dźbowie kierunek Konopiska.

    3
    1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaKonopiska.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).