Janusz Benesz swój dom wycenił na 140 zł! Do tego, jako radny nie wziął z gminy nawet złotówki!

62-letni Janusz Benesz to emerytowany radny gminy. Nie posiada oszczędności, ma za to dom 60m2 łącznie z działką za 140 zł (przynajmniej taką wartość wpisał w oświadczeniu majątkowym).

Benesz w ubiegłym roku otrzymał 4326,03 zł z tytułu emerytury. Jako radny gminy Konopiska nie wziął nawet złotówki!

Co ciekawe. Praktycznie przy „śmieciowej” emeryturze, ma kredyt na 86 711,97 zł.

Jego oświadczenie znajdziecie poniżej.

PAWEŁ GĄSIORSKI



Kategorie:

6 odpowiedzi na “Janusz Benesz swój dom wycenił na 140 zł! Do tego, jako radny nie wziął z gminy nawet złotówki!”

  1. punisher pisze:

    Witam
    Wartość domu wraz z nieruchomością podana w w.w. oświadczeniu radnego to albo 140.00 zł albo 14000 ( zła jakość zdjęcia). Jedna lub druga kwota jest prawdopodobnie stanowczo zaniżona. Funkcja radnego jak i diety z tego tytułu również powinny zostać wpisane do oświadczenia majątkowego. Kwotę emerytury też niewyraznie widać – 4326.03 zł ?, jeżeli taka jest roczna wysokość emerytury, to jest bardzo niska.
    Organ kontrolny powinien to wyłapać i wezwać radnego do wyjaśnienia oraz sprostowania, tym bardziej , że termin złożenia oświadczenia majątkowego minął 30 kwietnia br.
    Podanie nieprawdy lub zatajenie prawdy w oświadczeniu majątkowym powoduje odpowiedzialność karną na podstawie art. 233 § 1 kodeksu karnego.
    Przestępstwo to zagrożone jest karą pozbawienia wolności do lat 3. Ścigane jest z urzędu. Nie uniknie zatem odpowiedzialności ten, kogo oświadczenie zlustruje CBA

    20
    1
  2. bok pisze:

    Wystarczy zajrzeć na BIP i jest korekta co prawda za 2018 ale jest tam napisane 140 000 zł. Może radny cały czas pisze 140,000 i odrzucają to

    1
    4
    • punisher pisze:

      W oświadczeniu za 2019 r jest podana kwota 14000 (czternaście tysięcy ) anie 140,000 (sto czterdzieści tysięcy). Jednego zera brakuje.
      Oczywiście może to być omyłkowo wpisane ale ktoś kto to sprawdza powinien zwrócić na to uwagę.
      Domu z działką za 14 k nie kupisz nawet w krajach tzw. 3 świata.
      Poza tym brakuje wpisu o funkcji radnego i w związku z mandatem pobieranych diet. No chyba, że radny zrzekł się ich.
      Pozdrawiam.

      9
      0
    • punisher pisze:

      No i oczywiście co ma oświadczenie z 2018 do oświadczenia z 2019??? To są 2 różne sprawy. Sytuacja majątkowa w ciągu roku może ulec pewnym zmianom .
      Prawdopodobnie to ten sam błąd co w 2018, z tego tytułu w.w. radny składał korektę.

      5
      0
    • Sąsiadka pisze:

      A swoją drogą jaki poziom umysłowy reprezentuje sobą RADNY! Człowiek,który ma tworzyć prawo w gminie,jak nie potrafi poprawnie wypełnić,po raz kolejny, oświadczenia?! Dochód podał chyba miesięczny a nie roczny? Nikt w urzędzie gminy tego nie sprawdza?

      7
      0
  3. \alex pisze:

    Po prostu jest GENIUSZEM jak większość naszych radnych i urzędników

    1
    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Redakcja oraz właściciel serwisu GminaKonopiska.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypowiedzi i komentarze publikowane przez użytkowników oraz zastrzega sobie możliwość usunięcia lub edycji komentarzy zawierających treści znieważające lub powszechnie uważane za obelżywe. W momencie dodawania komentarza zapamiętywane zostają adres email oraz adres IP komentującego użytkownika (informacje te nie będa publikowane i wyświetlane).